2804Gp ilk 6 aya kadar birlik hastanesinde azari nigar hanim vardi ona goturuyordum cok iyi. Sonra nigar hanim ayrıldı. Yine azari fatma hanim vardi o da baska hastanrye gecti, fatma isgandarova ozel saygi hastanesi sultanbeylide suan orda . Bize uzak kaliyor ama tavsiye edebilirim size yakinsa. Cok iyi bir doktor. Kizim sarilik oldugunda yogun bakimla o ilgileniyordu baya ilgilenmisti bizle. Ben bizr dah yakin diye maltepe tip merkezinde şehmir bey var ona goturuyorduk acil durumlarda suan 3.5 yasinda zaten kizim, sehmir bey de iyi bir doktor