Kizim 9bucuk aylik. Heralde salgina yakalandi diye tahmin ediyorum. Ates kusma huzursuzluk mizmizligi yok sükür. Keyfi ve istahi gayet yerinde. Sadece gün icinde 2-3 saatte bir civik kaka yapiyor ama her seferinde hep az az. Bezini ceyregini anca doldurur diyebilirim. Acile gelan götürmeliymiyim? Neye dikkat etmeliyim? Eczaneden bagirsak düzenleyici alsam ise yarar mi?