Aramizda tecrübeli anneler vardir kesinlikle
bugün ilk asimizi olduk yurtdisinda yasadigim icin 4. aydan önce yapmiyolar bugün saat ikide asi oldu simdi vücudu bana sicak geliyor stesini ölcdüm 37 cikdi ama ates sayilmaz daha
beni neler bekliyor tavsiyeleriniz varsa cok sevinirim her cocuk atesleniyormu ilk asidan sonra ?