Kızım 5 ay 19 günlük nette baktıgımda atak haftasında yazıyor, bu 6. Ay atagı mı oluyor ve son üç gündür meme reddi yasıyoruz, o kadar cebelleşiyorum ki memeyi vermek için gercekten bunaldım. Lütfen yasayan var mı geçici oldugunu söylesin 🥺 diger ataklarda bu kadar belirgin yaşamamıstım meme istememesini ama bu atakta durum çok çok daha farklı dayanamayıp kızıyorum 🤦🏻♀️