Ygzz Ben varım canim 4 gün önce ateş vücut boğaz agrisi sebebiyle doktora gittim boğaz iltihabı dedi geceleri ateşim çok yükselmeye başladı bugün tekrar gittim test verdim pozitif çıktı 1 aylık bebegim ve emziriyorum doktorum bebeklerin bagisikliginin yüksek olduğunu pozitif olsalar bile korkulacak bisey olmadığını söyledi sadece emzirirken maske tak dedi daha fazla bulaşmasın birde çocuğunu emzirmeden önce ellerini bol sabunla yıka dedi o kadar