Emir0_ Oğlum nasipse bir ay sonra 1 yaşına girecek çok güzel hızlı emekliyor duvarlara koltuklara tutunup gidiyor merak ediyorum bu durumda yürümesi yakinmidir sizin nasıl oldu varmı tecrübeleriniz hanımlar 😌
NurY Emir0_ hızlı emekleyen bebeklerin bazıları geç yürürmus , emekleyerek her yere ulaştıkları için siz yine de bebeğinizi elinden tutup sürekli gezdirin evde heveslensin
ErkekkAnnesii Emir0_ 15 aylıkken yürüdü ama siz sürekli destek verin karşısına geçin elinden tutup bir iki adım size gelmesini sağlayın bizim öyle olmuştu bir iki adım diye diye yürümeye başladı bu şekilde adapte olucaktır 🌸
duyguluanne Emir0_ on bir aylıktı koltuklara tutunup gidiyordu sonra adım attı sonra hemen yürüdü sizin bebeğinizin yürümesi de yakındır belki de
Arasta Emir0_ benim oğlum da çok hızlı ve güzel emekliyordu baktım yürümeye ihtiyacı yok 11 aylıkken her yere kendim yürüterek götürdüm emekletmedim sonra çok azalttı emeklemeyi bir şey istediği zaman beni çağırıyordu 13 aylık olunca artık gelmiyorum kendin git falan dedim iki güne kendi gitmeye başladı küçük mesafeleri
Drkn Emir0_ 8.aylarda tutunarak yürüyordu 9.ayın sonunda kendi adımlamaya başladı şuan 11 aylik yürüyor siz sürekli teşvik edin mutlaka
bayankitapkurdu Emir0_ oğlum 9 aylıkken ayaklandı hepimiz erken yürüyecek diye beklerken 13.ayında yürüdü 🤷🏻♀️🤭
Dondurmalikahve Emir0_ Emeklemek bazen yürümeyi erteletiyor aynı oğlumdaki gibi, geç yürümedi ama sıralaması, adımlaması uzun sürdü. Tam 3 5 adım atarken birden yavaşca oturup pıtır pıtır emeklemeye geçiyodu
Balkupum2505 Emir0_ 1 yasinda emekledi benim tembel 😀 15 aylikta yurumeye basladi 🤗 sizinde yakindir 1 2 aya ayaklanir insallah 😍