ErkekkAnnesii SametIlgaz01 benim oğlumda o aylarda suyu içmek istemezdi sevmezdi alıştırma bardağıyla içiyordu bir kaç yudumda olsa sonra kendi içmeye alışınca hoşuna gidiyor şuan 2 yaşında bazen suluğuyla bazen bardakla içiyor
betuuls SametIlgaz01 o ayda kaşık veya biberon ile veriyordum. Şimdi 1 yaşında küçük bardakla içiyor hemde daha rahat içiyor
BuseBlt SametIlgaz01 önce biberonla veriyordum sonra içmemeye başladı kaşıkla vermeye başladım o şekilde içti şimdi tekrar biberona döndü. 7 aylık olduk haftasonu alıştırma bardağı alıp onunla denicem birde
ARYAmm11 SametIlgaz01 2 aylık bebeğim ben 40 indan sonra başladım ilk sevmiyordu şimdi 2 3 kaşık verdim mı devamını vermedim mi ağlıyor
SametIlgaz01 ErkekkAnnesii teşekkür ederim yorumunuz için çok fazla terliyor hareketli bi de daha az idrar yapmaya başladı
SametIlgaz01 BuseBlt teşekkür ederim yorumunuz için ben de bugün bakim alıştırma bardağına çünkü idrar rengi de koyulasti korkuyorum enfeksiyon mu acaba diye
Deletedmom_23 SametIlgaz01 O dönemde su içmeyi pek sevmiyorlar. Benimki oyun haline getirmişti. Biberonun ucunu ağzına sıkıyordu. Bende bir süre öyle su içirdim. Aç ağzını diyordum açıyordu ağzına su sıkıyordum😂
Derinikolu SametIlgaz01 kaşıkla verdim bi dönem tadına alışsın diye sonra biberona geçtim hala çok sevmiyor suyu ama içmesi gerekiyor, içmezse biberonla ağzına sıkıyorum mecburen😂