10 aylık kızım var kırkımdan sonra ilk iki kere 15 gün sonra adet oldum 3.de 2 ay sonra 4.de 3 ayı geçmişti arada bikaç gün lekelenmem oldu adet olara sayılmayaz 15 günü geçti bugün yarın bitecek gibi ama endişeleniyorum neden bu kadar düzensiz doktora gitmeli miyim bilemedim