Selam dünde post açmıştım oğlum emmiyor sütümün tatdı değişti diye hamile olduğumu düşünüyordum test yaptım negatif çıktı geceden beri oğlum ateşli 4 ay 5 günlük bir kaç gün önce de öksürüyordu zaten şimdide ateşi çıktı ne yapayım bilmiyorum korkuyorum dün geceden beri uyuyamadı bende sabaha kadar başında bekledim corona olmasından korkuyorum aslında gelenimiz gidenimiz yok evdeyiz genelde ama amcam ziyarete gelmişti ve baya oynamıştı oğluşumla sonra o test yaptırmış pozitif çıkmış 😔 Oğlum da ondan mı kaptı acaba çok üzülüyorum emzirmek istiyorum onu Emmiyor keşke emzirebilsem çünkü daha küçük ek gıda da veremem emzirmek ona şifa olurdu başıklığı güçlü kalırdı çok korkuyorum o kadar üzülüyorum ki anlatamam o ağlayınca içim parçalanıyor doktora götürmem gerekiyor biliyorum ama yoğun bakıma almalarından korkuyorum napıcam ben şimdi 😣