Asyapolat Terlikgeliyor 5 ay 3 günlük ve dün daha ilk kez döndü lütfen acele etmeyin zamanı gelince oluyor her şey
Nrn11 Terlikgeliyor rahat olun 4. Ay kontrolümüzden doktorumuz 5. Aydan sonra dönmeye başlayacağını söyledi 😍
Prenseslerimm_3 Terlikgeliyor bizde 4 ay 3 günlüğüz hala dönmüyoruz bizde nesne tutuyor ama saniyelik tutuyor
tosbikinannesii Terlikgeliyor benim bebeğim de 4 ay 17 günlük oda hala dönemiyor ben diyorum bizimki kilodan dönemiyor 🤣 ama normal canım her bebek farklı kimisi 2 aylıkken dönmeye başlıyor kimisi 6 aylıkken endişe etme 🌸
Aydagul35 tosbikinannesii 2 aylıkken dönmeye başladı, oyleyi yere bırakmamıyorum sürekli dönmek istiyor sonra yoruluyor ağlıyor. Uyanır uyanmaz döner sürekli kontrol etmem gerekiyor haliyle. Kenarları yastık koyup eline oyuncak verdm mi biraz duruyor sonr tekrar dönmeye çalışıyor yapamayınca yine ağlıyor 😬
Vbvy1 Terlikgeliyor ilk cocugum 2,5 aylıkken dondu anne yanı yatagına bile yatıramıyordum dusuyor diye diğer cocugum 6 aylık dondu her bebeğin gelisimi farklı
Annekokusu- Terlikgeliyor kafaya takmayın herşeyin zamanı var. Her bebek bir olmuyor zamanla dönecektir yani benim bebeğim 7 aylık şuan yeni yeni dönüyor.
Burcuanneoldu Zamanı geldiğinde döner benim oğlum 5 aylıkken döndü ilk şimdi zapt edemiyorum sürekli yuvarlanıyor bez bağlamak işkence oldu :D nesneleride geç tuttu şimdi artık elinden alamıyorum dert etmeyin sadece tadını çıkarmanızı tavsiye ederim
Bestemm Burcuanneoldu sizin bebekte dönünce gitmeye çalışıp emeklemeye çalışıp emekleyemeyince ağlıyor mu bende durduramıyorum ya öldürdü bizi hep bi huysuz 😀
Bestemm Terlikgeliyor küçük çünkü annesi her bebek özeldir benim kızımda bilmiyordu o ayda 5. Ayında şimdi 3-5 gündür dönüyor her dönüşü olay 🤣 dönünce ayağa kalkıp gidecek sanıyordu sanırım şimdi gidemiyor diye sinirleniyor hep huysuz hem dönüyor hem ağlıyor gidemediği için. Yani normal merak etmeyin. Ayrıca doktor dönmeden oturan bebekler var demişti emeklemeden yürümek gibi yani sorun etmeyin.🌸
Burcuanneoldu Bestemm evet hele döndüğü zaman önünde herhangi bişey görürse çıldırıyor gidip almak istiyor yetişemiyor emeklemeye çalışıyor ama alamayınca da çırpınıyor sinirlenip sonra ağlamalar gelsin :D 8 buçuk aylık olduk hala durum aynı bekliyoruz bakalım ne zaman emekleyecekse :)
Bestemm Burcuanneoldu bizde de durum aynı bakalım hayırlısı emekleyecekler elbet o zamanda yeni maceralar 🤣
Elisa34 Terlikgeliyor 4 ay sonu gibi mutfaga gidip geldim Bi baktım dönmüş birden oluyo sizde sasıracaksınız beklemiyordum hiç 😊6 aylığız kızımda oturmayı sevmiyo
Mom12345 Terlikgeliyor 4 ay 20 günlük kızım dönmüyor, hatta koyduğum yerde kaliyor hiç ufak da olsa yer değiştirmiyor geceleri koyduğum gibi aliyorum sabah. Benimde telasim var bu konuda.