aptamil kullanıyorum ama bebelacta iyi mama denemen lazım canım
Gaz yapmayan bir mama diye biliyorum
çok güzel bir mama fermente olduğu için kefir gibi aynı doğal ve katkısız
hazo hipp kullanıyorum doyuyor
Btl411 teşekkür ediyorum ben de aldım ama hala gazlı bi bebek kafayı yicem