Kızlar lütfen yardım kızım sekiz aylık üç gunudr ateşi 38.6 doktora götürdük on idrar temiz çıktı kültür daha çıkmadı doktor grip dedi bogazi kualgi tahris olmuş diye bir antibiyotik verdi birde DOLVEN ilaç ama kızlar üç gündür kızım ateşi hiç düşmüyor fitilde verdim sürekli ağlıyor uyumuyor soğuk suyla komles yapıyorum ılık duş yaptırdım yok 39ates lütfen ateşini nsik dusurucem deneyep etkili olan fikirlerinize ihtiyacım var 😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺😔😔😔😔