Melisa678 2 gün önce kan verdim değerim 22 .7 çıktı 2 haftalık dedi ama ertesi gün sancım ve kanaam başladı hamilemiyim böyle olanlar varmı kafam karıştı adetim normalde gecikti idrar testi yaptım 2 kere ikisindede silik çizgi cikti
lyl0742 Melisa678 kimyasal gebelik olabilir mi değer çok düşük belkide kanamayla kendini dışarıya atmaya çalışıyor daha önce başıma geldi
mavilimorcicek41 Melisa678 değerin çok düşük çıkmış kuzum muhtemelen kimyasaldı vücut attı bi doktora yine de git
mavilimorcicek41 Melisa678 bhcg değerin artıyo ama kese ve bebek oluşmuyo o yüzdende değer ya az oluyo ya artış istendiği gibi yükselmiyo ya da yükselip birden düşüyo kuzum
bayankitapkurdu Melisa678 kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsiniz. Benim başıma da geldi. Adetten önce hamileyim diye seviniyordum testlerim hep pozitif çıkıyordu. Adet günü geldi oldum. Çok üzülmüştüm. Siz yine de bi kan testi daha yaptırın