Hanımlar 2 buçuk aylik çok uysal bir bebeğim vardı uykuları çok güzeldi hastalandı kanında enfeksiyon çıktı bir gün Hastaneye yatırdık damar yolunu bulana kadar çok uğraştılar yavrum korktu o günden beri kucağımdan inmiyor sesi çıkmayan bebeğim hiç susmaz oldu gündüz uykuları yok bir buçuk iki saat uyuyan bebeğim şimdi 10 dakika uyuyup kalkıyor hiçbir yere yatıramıyorum bir kesilmiş gibi ağlıyor uykularından ağlayarak bağırarak uyanıyor Bu durum geçici midir eski haline döner mi bir akıl verin çok üzülüyorum😣😣