Kızlar,
Ek gıdaya başladık çok şükür.
Ama oğlum birkaç seferdir kakasını yaparken zorlanıyor. Sanırım kabız oluyor😣
Sorum şu,
Kabız oluyor diye ek gıdayı kesmeli miyim?
Yoksa sadece sıvı şeylerle mi beslemeliyim?
Pirinç unu maması yapıyorum mesela. Bu kabızlığa sebep olur mu?
Tecrübelilerden fikirlerini bekliyorum🌸