SHSA Bebeğim 8 aylık ishali ve kusması var hiçbir şey yediremiyorum her şeyi kusuyor. ilaçlar bile yutmadan geri kusturuyor ne yapacağım bilmiyorum midesi boş hala kusmaya niyetleniyor yavrum 😰
SHSA nilufer19 evet ateşinde çok çıktı ama ilaçlarla normale döndü gibi yine rota ile ilgili bi sorun olabilir mi