Gamzeparlak1 fatmakara benimkinde de var aynı yerinde ,yikadikca rahatlıyor,Terleyince siliyorum bazen
BusraDefneozel fatmakara dr a goturmelisin bence bana cok sicaktan gibi gelmedi sac aralarinda da var gibi egzama olabilir canm cok gecmis olsun
Patateskoftesi fatmakara belli ki ev sicak geliyor birakin zibinla gezsin bebis dus aldirin be sık sık boynunu islak havluyla silin
minikkusuuummm- fatmakara yıkamanız yeterli bence gözenekleri yag ile tıkamayın yazın yag sürmüyorum ben . Yagı kışın nemlendirmek icin sürüyorum
Asyadkmn60 fatmakara ah kiziminkile ayni lütfen doktora götürüp gosterin bir cesit bebek egzaması kiziminda birw bir ayni yerlerdi gecerdi 2 3 saat gecmeden tekrar kızarırdır kesinlikle bebek yağı sürmeyin doktora gidin krem verio benim kizimin geciciymis sanırım hemen gecti ve tekrarlamadi cok sukur
fatmakara Gamzeparlak1 aradan birkaç saat geçince yine aynı böyle oluyor bide bu kırmızı yerler yanıyor alev alev
Gamzeparlak1 fatmakara bebek yağı sürdüm ama fayda etti mi emin değilim. En iyisi silmek ve yıkamak bana göre.
ftsdmrhn Gerçek kantaron yağı varsa ondan sürün ama gerçek olması lazım. Onun dışında bu sicaklarda yağ vs sürmeyin, zaten banyo yaptiriyomussunuz ama daha sık olabillir bu sıcaklarda. Ben günde en az 3 kere sokuyorum iyi geliyor.
2civcivannesii Bebek yağı sürmeyin banyoda sebamedin sabunu var onunla yıkayıp sadece Bepanthol merhem durun ince tabaka birde alerjik olabilir
fatmakara Asyadkmn60 eczaneye sordum kortizonlu krem önerdi 10 aylık daha kullanmak istemiyorum. Akşama kadar geçmezse bir doktora götürücem bakalım
2civcivannesii fatmakara hayır ne koritozonu sakın öyle bir şey yapma pişik olmuş o sen dedigimi yap sıcaktan dökmüş oraları kimyasal sonuctta onlar bide kalın giydirme
Asyadkmn60 fatmakara evet doktor bana kortizonlu krem yazdi cunku cocugum egzamaydi doktor veriosa vardir bildigi dedim cocugum kasina kasina agliodu kullandm 2 gunde gecti ve doktor 4 gun kullancaksin fazlasi zarar dedi