Pamukcukk uyku sinyallerini kaçırıyorsunuzdur. 3 aylık bebeğin gündüz uykusuna ihtiyacı olur. 75-90 dakika uyanık kalabilirler. Bi gözlemleyin bakalım. Uyandıktan bir saat sonra takip etmeye başlayın elini saçlarına götürmesi, dalıp gitmesi, göz burun kaşıma gibi işaretler veriyor mu? Bunları yaptığında cin gibi uykusu yokmuş gibi gözükebilir ama aslında vardır. Uyku işaretlerini kaçırıp gözlerinin kızarmasını esnemesini beklerseniz aşırı yorgun hale gelmiş oluyorlar ve huzursuz olup uykuya geçemiyorlar. Uyandıktan 75 dakika sonra odaya götürüp bezini değiştirin perdeyi kapatın ve yatağına koyun. Emzik uyku arkadaşı ne veriyorsanız onu da verin pışpışlayabilirsiniz dokunmadan ya da uyku müziği açabilirsiniz. Hep aynı sırada yapın bunları rutin oluşsun ki bebek uyuyacağını anlasın. Ben iki çocuğumu da yenidoğan sürecinden sonra hep bu şekilde uyuttum. İkisinin de uykuları düzenlidir. Biri 2.5 yaşında biri 3 ay 22 günlük ☺️ 4. Aydan sonra sistem biraz değişiyor onu da 4 aylık olunca anlatırım 🤣🤣