Biz de 3 ay 1 haftalığız gece 9-10 gibi uyuyor. Kendim yatacağım zaman 12 gibi emzirmeyi teklif ederim uyanmazsa zorlamiyorum. 4-5 gibi uyanıyor emmek için sonra da aralıklı 6-7 ye kadar uyuyor. Bence her bebek farklı, ilk ayimizda bile gece emzirmek için imkanı yok uyandiramazdik, kendi istediğinde doyururdu karnını 😂 bu aydan sonra gece artık kesintisiz uyuyabiliyor diye biliyorum🤗