selosunannesi Sonradan oldu naisl geçer ya da olup geçen var mitam altının ortasında yüzünde bişey olsun istemiyorum
Reyhanasya selosunannesi zaten genelde sonradan oluyor zamanla geçıyor çok az kalsada belli olmuyor aqlayımca fln tekrardan belirginleşiyor kızımn göz kapaklarında kaşınn ortasında da belinde var
selosunannesi Reyhanasya geçer mi ya beyaz tenli bide çok belli oluyor götürsem hastaneye bende de var bişey yapmıyorlar
Reyhanasya selosunannesi hiç bi şey yapmıyorlar sadece bi kan alıp kanama var mı die bakılıyor oda lekenın ilk çıktığında
Reyhanasya selosunannesi yok hiç biri geçmedi belindeki avuç içinden bile büyük ama sağlık sorunu yaratmadığı için takmıyorum
selosunannesi Reyhanasya ama bizim tam yüzünde ve iki kasının arasında i yüzden bizim için sorun kız çocuğu yüzünde bişey olsun istemiyorum