Ogretmenannesi Kızlar kızım 16 aylık dün oynarken ağzını Petek’e çarptı ve ön süt 2 dişi kırıldı böyle bir şey başına gelen var mı dünden beri çok kötüyüm bugün çocuk diş doktoruna gideceğim
Sessiz_oyuncu Ogretmenannesi benim yeğenimn kırıldı ama 3 yaşında. Kırılan diş damaktan kırıldığı için geri annesi hemen geri yerine oturttu doktorda öyle kalsn dedi eğer çekersek 7 yaşına kdar dişsiz olack dedi. Şmdilik bi sorun yok geri yapışmş gibi aynı. Sizinki ortadan mı kırılsı köktenmi
Ogretmenannesi Sessiz_oyuncu Kökten kırıldı ya da kökü var mı bilmiyorum dokundurtmuyor diş paramparça oldu zaten
Sessiz_oyuncu Ogretmenannesi çok geçmiş olsun yeğenime de önce ağrı kesici antibiyotik verdi çok küçük daha bebeğiniz çabuck atlatırsınz inşallah bu süreci
Ceylan_02 Ogretmenannesi Geçmiş olsun canım benim oğlum da küçükken koltukta düştü Ön dişleri kırıldı kökler içinde kaldı ama doktor karışmayın dedi zamanla kendisi düşer Biz de karışmadık 6 yaşında kökleri düştü şimdi yerine yenileri geldi canım
Ogretmenannesi Ceylan_02 bize doktor 1 hafta bekleyelim uzar belki dedi ama düşün ihtimal dedi köklerini çekelim dedi böyle boş kalıcak dedi
beasmir Ayy benim ilk kızımın da öyleydi parkta kırıldı yarıdan kırılmıştı her gördüğümde içim gidiyordu şuan 9 yaşında o düştü yerine başka bi tane çıktı üzülmeyin 😇
Ceylan_02 Ogretmenannesi Ogretmenannesi uzamaz cnm bnm oğlumun 2 yaşında kırıldı 4 tane birden şimdi 6 yaşında iki tane kökü düştü yerine yenileri geldi bnce sizde çekmeyin birakin kendiliginde zamani gelince düşsün
Ogretmenannesi Ceylan_02 Evet kimse çekilmesinden yana değil doktor çekelim dedi ama bende çektirmicem
Kbra_1992 Ogretmenannesi bnd bugün 15 aylık oğlumun üst kişinin minicik kırıldığını fark ettim düşmüştü pazartesi aşısı var göstercem bi doktora ama bişey yapmaz herhlde die düşünüyorum