Serife07 Arkadaşlar 3 aylik bebegim var bezinde arada bir pembemsi kırmızımsı lekeler oluyor neden kaynaklı olabilir başına gelen var mı ?
Serife07 Anladım kızlar teşekkür ederim. Peki kesmik şeklinde ama balgamlı köpüklü kusması sizce neden olabilir?
Ndrg-12 Serife07 bilgim yok canım o konuda halsizlik vs varsa veya ateş, doktora götürmekte fayda var