Alpegesibel 2 aylık bebeğim var sadece kucakta uyuyor bırakınca uyanıyor.Şimdide ayakta sallamaya alıştı.evde salıncak kullanan var mı işe yarar mı
Balkizlarim Alpegesibel ten teması yapıyordum o aylarda ve doğduğundan beri esmaul Hüsna ilahisi açıyorum 12 aylıkken kendi kendine uyumaya geçti yine esmaul Hüsna ilahisi ile uyuyordu şuan 31 aylık hâlen aynı şekilde 🌸
Msl- Alpegesibel emerek uyuyor 9 ay 18 günlük ama keşke buna alışmasaydı. Uykuları çok kalitesiz. 2-3 saatte bir uyanıp emmek istiyor.
Edanurkkeless Ben zıp zıp hamak aldım ama uyumadı onda 4 aylık olana kadar kolumda müzikle uyuyordu şimdi ayakta sallamayla uyuyor