Sinempalas geçmiş olsun kaç cm yüksklikten düştü 70cm altı ise evde takip edip bir belirti varsa dr götürebilirsiniz. Beslenmesini takip edin azalma var mı ,kusma oluuor mu, normal zamana göre mızmızlık ağlama var mı, bilincini takip edin oynuyor mu gülüyor mu, ateş oluyormu. Bunlara bakın hastanede de bunları takip ediyoruz her düşen bebeğe tomografi vs çekilmiyor. Eğer belirti yoksa içiniz rahat olsun