amaaannbeesende annesi öncelikle sakin olun , doktorun verdiği ilaçları düzenli kullanın 4 saatte bir sırayla calpol ve dolven dönüşümlü verin, üstü atlet altı şort gibi ince şeyler giydirin ayakları soğuk olabilir olsun çorap giydirmeyin vücudun savunma mekanizması ateş 39 kata gelirse ılık duş aldırın yoksa koltuk altı Ve başına eklem yerlerine serin suyla tampon yapın evet çok zor ben de ikizlerimle 5 gündür hastaydım geçicek önemli olan bebeğiniz havale geçirmesin sık sık ateş takibi yapın kendiniz için de eşiniz ya da size yardım edebilecek biri varsa çorba vs. Bir de bir hemşire tavsiyesi olarak öksürük gıcık tuttu mu burnunuza d vitamini damlatın hemen rahatlarsınız ama aromalı olmasın burnunuz rahatsız olur yoksa çok rahatlatır hemen nefesiniz açılır öksürünüz rahatlar🌷