010422 Kızlar bebeğim 3ay 20 günlük kafası çok sıcak ateş olarak değil ama emzirirken falan hissediyorum kafası baya sıcak neden olur
ozlem2622 010422 normal canm çoğu bebekte oluyor benim bebeğimin de hep öyleydi ama zamanla geçiyor korkulcak bişey yok
Leylaa_ 010422 Kızım 1 yaşında hala vücuduna göre kafası ve elleri sıcak dokunan herkes ateşi var diyor ama yok yanı ellerini ölçüyorum 36.5 geliyor bazı insanların vücut ısısı sıcak oluyor . Eşimin de öyle kolları hep sıcaktır ama ateşi yok