Oğlum aksam 9 bycuk 10 gibi uyuyor gece 1 kez yemeye uyaniyor sonra sabah saat 5 den itibaren ayakta..Ben de uykuya dalınca herseyi unutuyorum..Allah korusun kafasını falan vurur diye ben de uyanıp öylece onun oyununu izliyorum ama aynı zamanda 7 buçukta işe gitmem lazım.. uykumu alamıyorum, isyerinde çok hata yapıyorum uykusuz olunca..nasıl oturacak bu uyku düzeni?neler yapiyorsunzu