Kızlar dün kadın doğuma gittim ve adet olamama gibi nedenim vardı doktorum da çocuk emziriyorsun, birde yumurtalığın biri çok az çalışıyor dedi buda etkiler her zaman tiroidlede alakali mi diye sorrdum evet dedi (zaten gerekli kan değerleri almış) kızlar size soruyorum yumurtalığı az çalışmış bir kişi tedavi olduktan sonra tekrardan hamile kalabilir mi ?birde düzenli beslenme yazıyor neler yapabilirim başına gelen varmı bana yardimci olun lütfen çok üzülüyorum