Bestmom5 Lohusalık bittikten iki hafta sonra adet kanamam oldu düzenli emzirmeme rağmen inanılmaz kanamam oluyor kızlar kıyafet çarşaf batıyor çeşme gibi sizde yaşadınız mı bu normal mi?
Edaaag Bestmom5 merhaba hayır ilk regl de normal düzende devam etmişti bi anormallik seziyorsanız dr gözükün lütfen kontrol etsinler
Papatya-ya Bestmom5 ben doğum yapalı 3 ay oldu ama adet görmedim daha sizde farklı olmuş fazla kanama bir kadın doğuma görünün isterseniz 🤗
Yigitmiray38 Bestmom5 benimde bi hafta sonra başladı 2 gündür acayip şekilde adet oluyorum çok yoğun hiç bu kadar olmamıştım ped dayanmıyor artık. Sizde de parçalar geliyo mu
balgokcem Bestmom5 Bendede öyle olmuştu canım aşırı derecede oldu depend var ya çok kalın olan ondan bile günde 3 4 defa değiştirirdim sen düşün yani. Ama 2 veya 3 gün felan sürüyor bu aşırı olması. Yanlış bilgi vermeyeyim bende böyleydi yani
Bestmom5 Yigitmiray38 evet benimde aynı şekilde parçalı çeşme gibi şok oluyorum resmen her gordugumde
Yigitmiray38 Bestmom5 ayy bende ped dayanmıyor pantolon pijama kalmadı artık. Normal doğum yaptım ben. İnşallah içimiz temizleniyodur
Smshgg Beni de akrabalarim uyarmıştı bu şekilde adetin yoğun olabilir diye benim olmadı ama onların olmuş bence panik yapmanız gereken bir durum değil 😊 eğer uzun sur edevam ederse doktora da gidersiniz zaten