01esra 2.5 aylık bebeğim emerken bazen(günde 1-2 defa)sanki boğazına bir şey kaçmış gibi,boğulur gibi öksürüyor.Reflü olabilir mi? Bilginiz var mı?
KEREM0000000 01esra emerken boğulur gibi oluyorsa sütünüz tazyikli geliyor olabilir. Benim bebeğimin reflüsünü şöyle anlamıştım uykusunda yüzünü ekşitip ağzını şapırdatıyordu yani midesi bulanıyor gibi oluyordu aynı zamanda gerinerek yay gibi yapıyordu kendini
Doga0812 01esra kusmugu ağzına çok gelip tekrar yutuyor ise , fışkırarak kusuyor ise ve bazen burnundan bile çıkıyor benim oğlumun genelde burnundan çıkar da.d
BuseBlt 01esra bizim su gibi kusması oluyordu hemen hemen her mamadan sonra, doktora söylediğimde reflü demişti. Ağzından burnundan kusuyordu
Aylizzmm Gulsahek Benim kızımda iki aylık sürekli geriniyor kızarıyor çok kusmuyor ama emerken bile memede ağlıyor kızarıyor sıkılıyor Birde dediginiz gibi sürekli ağzına su geliyor yutuyor birde balgamli öksürük var boğazında ama sadece emdikten sonra öksürüyor doktor fazla beslenme kaynaklı dedi reflu falan dedi pek açıklık getirmedi devlete götürmüştüm bir ilaç veriyorlar mı ki reflude
expectopatronum Aylizzmm gazdan da öyle yapıyorlar emerken sonrasında gazı çıkmadan yattığında da öyle mide gazıyla yukarı doğru gelince içtiği boğazına kaçıyo ondan öksürük de oluyo anlık.
Gulsahek Aylizzmm genellikle bebeklerde bu aylarda reflü oluyor zaten. 4. Ay reflünün en yoğun dönem oluyor. Sonraki aylar geçiyor. Kızımın reflüsü vardı doktor gastross baby şurubunu vermişti. Baya iyi geldi. İsterseniz doktorunuza sorun. Ama devlettekler vermez. Çünkü sağlık bakanlığı değil tarım bakanlığı onaylı bitkisel bir şurup. Biizm doktorumuz bunu önermişti iyi de geldi.
Nohutannesi 01esra ağızda köpüklenme, genzine gelme yutma, kusma, kendini yay gibi geriye atma emerken geriye doğru gerinme bunlar reflü belirtileri.
Aylizzmm Nohutannesi kızım da ağzından köpükler çıkartıyor refluden mi kaynaklanıyor bu emerken huzursuzlaniyor geri doğru kasıyor kendini
kokusudalin Yazılanlar dışında çiğneme hareketi yapar. Öyle bir şüpheniz varsa da sırt üstü yatırıp yalnız bırakmayın. Burundan gelme varsa da aspiratörünüz her zaman el altınız da olsun. Bazen nefessiz kalıyor hemen temizlemek gerekiyor
Nohutannesi Aylizzmm kusma da olmalı ama. Tek başına ağız kopuklenmesine reflu demek dogru olmaz. Benim bebeğim 8ay boyunca hep kustu mesela
Aylizzmm Nohutannesi çok bir kusmasi yok yada baslangici mi bilmiyorum ama emerken huzursuz vok memeyi emmek istiyor ama huzursuzlanip bırakıyor emerken geriniyor yay gibi geriyor kendini birde boğazında hiriltisi var sürekli ağzına birseyler geliyor
Nohutannesi Aylizzmm yine bir doktora danışın isterseniz. Hoş tedavisi yok fizyolojik reflunun genelde kati gidayla düzeliyor bebekler
Tugcezumra08 01esra benim yiğenim de vardı sütü emdiği an oluk oluk kusuyordu fışkırtarak çok zor Bi durum gerçekden
Tasfamily 01esra Benim bebeğimde böyle doktorla konuşacağım. Ağzı köpükleniyor gazını çıkartırken sütte çıkarıyor ağzından. Yatağına yatırdığımda tıkanır gibi oluyor. Bazen yatınca süt fışkırıyor az miktar burnundan ağzından. Çiğneme hareketide var nasıl çözüm bulacağımı şaşırdım ana kucağında dik olduğu için mide içeriği yukarı çıkmıyor uyuyor ama beşiğinde çok zor uyuyor