Kızım 6aylık oldu ve ek gıdalara başladık artık, fakat son 1haftadır beni emmek istemiyor sürekli emzirmeye çalıştığımda ağlıyor bende kaşık mama veriyorum gündüzleri bu yüzden geceleri emiyordu ama şimdi emzirmeye kalktım iki üç çekiyor bırakıyor bu artık beni emmek istemediği anlamına mı geliyor kararsız kaldım formül mama almam gerekecek sanırım artık