Merhaba kızım 3 ay 20 günlük bugun ateşi 38.5 derece oldu acıle götürdük azda öksürüğü vardı orda dolven şurup içirdiler ve recete ıle banada yazdılar kullanmamı soyledıler dolven surup 6 ay dan sonra kullanılmıyormuydu o telaşla doktora sormayı unuttum kac aylık oldugunu falan sordu kılosunuda sordu kılosu 7 kilo