Ben 3 aylıkken 5 aylıkken ve 7 aylıkken 3 kere bindim emziriyorum ama uçak kalkarken emzirmemistim emzik kullanıyorsa onu da verebilirsiniz ben öyle yapmıştım yanınıza oyalayıcı oyuncak alın her ihtimale karşı genelde uyuyorlar ama olsun tedbirli olmakta fayda var emzircem diyorsanız da emzirme örtüsü veya kullandığınız bı muslini ortebilirsiniz üstünüze benim oğlum emerken çok hareketli bir bebekti öncesinde emzirmistim binerken merdivenlerin orda veriyorsunuz bebek arabanızı çıkarken yine aynı şekilde merdivenlerin oraya bırakıyorlar.yine uçakta bebeğe de emniyet kemeri ve can yeleği veriyorlar emniyet kemerini siz kendi kemerinize bağlıyorsunuz o şekilde seyahat ediyorsunuz.check in yaparken yine de cam kenarı istediğinizi belirtin ki zaten orayı veriyorlarmış bebekli uolculara ama olsun.onun dışında kabine alacağınız anne bebek çantanız çok kalabalık olmasın ayak ucunuza alamıyor yukarıdaki dolaba koyuyorsunuz yoksa çok sıkışırsınız aklıma gelenler şimdilik bunlar iyi yolculuklar