Brcnnnnn Kızlar 2 aylık bebişim var hala tek başıma yıkayamıyorum yani cesaret edip hiç denemedim siz nasıl yıkıyorsunuz anlatın lütfen bi cesaret verin bana 🙏🏻
Valeria Brcnnnnn bu oturağaoturtup yıkıyorum 4.aydan beri. https://ty.gl/wh4sdegg2l Öncesinde de küvete köpük file gerip üzerine yatırıp yıkıyordum
Glsh13 Brcnnnnn benim bebegimde 38 gunluk.ilk banyosunu esimle birlikte yaptirdik.sonrada arada tek basima yikamaya basladim cok kolay oluyor aslinda.kuvetine filesini takip yatiriyorum bebegimi yikiyorum o da cok leyif aliyor zaten sudan.hemen 5 dakikada bitiyor
Aysubtin01 Brcnnnnn valla kızımı hep bekledim birileri gelsin öyle yikayayim sonra oğlum oldu bir iki tekrar birilerini bekledim sonra baktım oğlum 20 günlük dedim sen kimseyi bekleme Ya Allah Bismillah dedim tek başıma artı kızımla yıkadım Rabbim yardım ediyor valla
Dileksadan Brcnnnnn 40indan sonra ben tek yıkamaya başladım şuan 3 ay 10 günlük kızımı dusa sokmadan kuveti hazırlıyorum suyun sicakliginida aynı şekilde sonra onunla konusa konusa yikiyorum konuşmak çok hoşuma gidiyo 🥰🌸
Veragillerden Sizin ayınızdayken küvette yıkıyordum, dördüncü ayda kucağımda yıkamaya başladım. Şimdi yedi buçuk aylığız hâlâ banyoda kucağımda yıkıyorum.
Brcnnnnn Glsh13 sırt ustu yatarken kolay ama ters cevırıp yüz üstü yıkamaya kafasını yıkamaya korkuyorum
Deletedmom5284 Brcnnnnn kucağımda yıkıyodum küçükken eşim öyle alıştırdı yada küvet filesinde çok rahat iki su dök çıkar bişey yok
Deniz-efe Doğduğundan itibaren hep kendim yıkadım köpük filemiz var çok rahat oluyo aksine benim çevremdeki herkes yıkamaya çekindi birtek ben cesaret ettim korkmayın anne karnında okadar alışkınlarkı suya hiçbirşey olmaz
Emineozcan İlk oğlumda aman ne tantana yaparmışım illa wşimle yıkardık aman birşey olur diye.ilkim verdiği korkuymuş o. Şimdi 22 günlük bebeğim var. Gün aşırı yıkıyorum ve hep tek yıkadım. Daha kolaymış. Küvetine fileye yatır oh mis 5 dk.
eserekli_kiz11 Brcnnnnn buzde 2 ayligiz kuvette yikiyorum tek filesin tak yatr korkma bsy olmaz herzaman birilerini bekleyemezsin
SametIlgaz01 Brcnnnnn banyo küveti filesi var onunla yıkıyorum 40 indan beri 6 ay 22 günlüğüz cok şükür rahat da oluyor
Svmbestepe Brcnnnnn küvet bana çok zor geliyordu, annem lavobanın altında yıkamıştı birkere hastane usulü, onu izledim sonra yenidoğan banyo videoları izledim kulaklara su gitmedikce cok kolay oluyor. Şimdi hergün lavobaanın altında yıkıyorum hemen şipsak 😂☺️
Mcnkarsel Brcnnnnn küvetin filesine yatırıyorum cok kolay oluyo. Basını en son yıkıyorum ağlarsa tekrar fileye yatırıp son bi su daha döküyorum. Srtını ve başını sol alt koluma gövdesini dayayarak yıkıyorum. Alışınca basit geliyo cidden.
Felfena Brcnnnnn ben en başından beri tek yıkıyorum zaten banyo filesi aslında bunun için var ben fileye yatırıyorum onda yıkıyorum epey kolay oluyor. Oturmaya başlayınca da şu banyo-mama oturanları var ondan aldım ona oturtup devam
cftcdln Brcnnnnn 1 ay 3 günlük. Göbek kordonu düştüğünden beri her sabah yıkıyorum. Fileli bebek küvetinde yıkıyorum. Çook büyük kolaylık. Aydan itibaren uyku rutini yapmak adına sabah banyolarını akşama çekme planım var bakalım. Bir de eve çok misafir gelince ya da birileri oğluma çok dokununca kucağıma alıp birlikte duşa giriyoruz. Tabi o sırada eşim banyoda oluyor ve bizi bekliyor bir yandan şampuana yardımcı oluyor. Korkup zorlanacak hiçbir şey yok inanın. Hele bebekte suyu seviyorsa tadından yenmez. Sabah banyosu sayesinde kahvaltı yapıp evi topluyorum 😂😂