Yesilanne97 Kızlar ne kadar sonra korse takmaya başladınız? Takınca ağrılar azaldımı? Ve uygun olarak hangi korseyi önerirsiniz fiyatı uygun
Gulciiiiin5555 Yesilanne97 benim evimde korse vardı almadım ama 3 gün takmaya başladım hayat varmış dedim 11 günlük olduk hala çıkarmadım gece gündüz devam sıcağa rağmen
kuzeyto Yesilanne97 ben cok darlanirim oyle seylerden, takmadim, zamanla eski haline dondu. Sartmis gibi takmalisin demisti herkes korkmustum biraz ama, takmak belki hizlandiriyordur eskiye donmesini
Kbrsaglk Yesilanne97 medicallerde satılan cırtlı fıtık korselerinden taktım ilkgün organlarım boşlukta gibiydi yürürken canım yanıyodu o hissi tamamen rahatlatmıştı 4 gün sonrada latex korse kullanmaya başladım tamamen rahatladım ama latex korse emzirirken zor oluyo birde bu sıcaklarda benim gibi kilo takıntın yoksa takmayabilirsin
Masalim Yesilanne97 ben 5 gun yamuna korse taktım o pahalı ama hangı korse olursa olsun bence takılması gerekıyo cunku daha rahat yuruyosun oturup kalkıyosun kesınlıkle agrıyı azaltıyo
SumeyraErva Hamilelikten once kullandigim bi korse vardi 12 gunluk sezeryanliyim dun taktim daha rahat ettim gibime geldi normalde yuruyunce agrim oluyodu dun o kadar olmadi sadece havanin sicakligi cok etkiledi ewe gelir gelmez cikardimmm
SumeyraErva Yesilanne97 marka olarak bilmiyorum hic dugunde giymek icin almistim askili gogus altindan basliyo alttan citcitli kilot seklinde
Gulciiiiin5555 Yesilanne97 benim eski zamandan var şuan bulabilir misin aynısı bilmiyorum marka vs yok elimde sıkı lastikli korselerden benim ki iç çamaşırcılarda vardır eşini yolla baksın istersen valla ben ağlıyodum ağrıdan takar takmaz ağrım hafifledi yürüyebildim yüzüm güldü yani☺️
Kbrsaglk Yesilanne97 o cırtlılar baya iş görüyo sımsıkı tutuyo o sallanma hissi olmayıncada acımıyo ben çok rahat etmiştim
Bilgeefe02 Yesilanne97 1 hafta sonra başladım Sezeryan korsesi taktım 40 çıkınca normal korseye döndüm keşke 1 hafta beklemeden taksaymışım diyorum doktorum tatile gitçek diye hiç ilgilenmeden doğurtup gitti resmen dikişlerim iltihap kapıp açılınca korse taksaydın dikişleri hemen toparlar rahat hareket edersin dedi 🙄