Merhaba
Yardiminiza ihtiyacim var
14 gun once sezaryan dogum yaptim. Bekarligimdan beri olan bagirsak tembelligim daha da ilerlemis gibi 15 gun fe nerdeyse 3 kere lavobaya ciktim oda ilaclarla zorlana zorlana yapmaya calissamda gaz bile cikaramiyorum suan makatta zorlamadan kaynakli agri var surup cikiyorum kompostu gaz damlasi ama hic birinin faydasi yok benim gibi olan var mi yada iyi gecelecek bir sey