Kızlar bu saatte kimler uyanıktır cevap gelir mi bilmiyorum ama yine de yazıyorum işte. Bugün bir iş görüşmesine gittim. Baya büyük bir hukuk şirketi. Hukuk destek personeli olarak görüştüm. Görüşme benim açımdan olumlu geçti. Böyle bir iş fırsatı bir daha bulamayabilirim. Şartlar vs oldukça iyi iyi de gece oldu bastı beni bir stres. Oğlumu yazdıracağız eve yakın bir kreşe ama onu nasıl bırakacağım yaa. Alıştırma haftası yapacağız tabiki ama içim içimi yiyor. İşe başlarsam Sabahları beni görmeyecek büyük ihtimalle. Saat 07 gibi evden çıkamam gerek. Babası saat10 gibi bırakacak kreşe. Akşam 19 gibi ben alacağım. Sizler nasıl yaptınız nasıl geçti ayrı ilk günleriniz. Sürekli aklımda senaryolar kuruyorum ya çok ağlarsa, ya bana küserse. Offf