Minik_kusummm evet açıkcası tv izlediği dönemde uykuları bile çok bozuktu
7 aydır tv izlemiyor şuan 2 yaşında, sendromda olmasına rağmen hırçın değil ve deliksiz uyuyor diyebilirim ekranı kestiğimden beri
hatta instagramda bir anne de kızının bacağı kırıldığında çizgi film izletmişti, hırçınlık ve uyku bozukluğu olduğu için kestiğini söylemişti
bence alakası var