Kızlar valla beynim döndü artık devlet hastanelerindeki doktorlardan randevu alamıyorum özellerde de hangi doktorun iyi olduğunu bilemiyorum iyisini buldum galiba diyorum muayene ücreti zart zurt afedersiniz anasının nikahını istiyolarlar zaten benler yüzümde olduğu için korkuyorum o yüzden de güvenebileceğim bi doktora kendimi teslim etmek istiyorum