Merhaba hanimlar, bebeğim 5 bucuk aylik 2 hafta sonra tadimlara baslamayi planlıyorum,kilosu da dogum kilosunun 3 kati olmak uzere,bizimle birlikte yemek de istiyor ,ama ben yine de 6. Ayini doldurmasini bekleyecegim,malzeme olarak ne almam gerek ,mesela cam rende çok gerekli oluyor mu,ilk yogurtla mi baslmaliyim,sebzeleri buharda mi pisirmek gerekiyor illa ,haslama yapsak ne fark ediyor ,aklimda bir cok soru var ,tavsiye tecrübe yazarsaniz biraz sohbet edelim 🥰💕