Dünden beri kızımın ateşi 37-38 civarı düşüyor yine çıkıyor. Grip oldu benden geçti sanırım ve uyuduğunda korkarak uyanıyor hani bazen uyumaya dalacakken uçurumdan düşmüş gibi oluyoruz ya öyle işte
Ve kızlar nasıl Erkenden gripten ateşten kurtulacaz biz