Merhaba malesef biraz önce biberon temizleyiciyle saa makinesini yıkadım sonra ilk sagdigim sütte köpük fark ettim hemen biberonun alt kısmını yıkadım sütü döktüm fakat megersem makinenin hava pompası yerinde deterjan kalıntısı kalmış biberon kısmında değilmiş tekrar sütü sagdim yine kopuktu fakat daha azdı sütüm tazyikli olduğu için köpük yaptığını düşündüm bebeğe verdim sütü 60 CC kadar hastaneye götürmem lazım mı sizce ya da nasıl takip ederim bu durumu sabaha kadar uyumicam lütfen bı akıl verin ne yapabilirim 20 günlük bebeğim hava pompası da kaldiginida isim bitip aparatlari tekrar yıkarken köpük olduğunu gördüm o şekilde fark ettim of bu dikkatsizliği nasıl yaptım aklım almiyor her aparatı ayrı yıkayıp kuruturum normalde ilk defa böyle bişey başıma geldi kullanma talimatını okudum gıda maddeleri yıkamayın yazıyordu bebeklere Özel ve doğal içerikli biberon temizleyici unibabynin kullanan varsa bişey yazın deliricem yoksa eşime de söyleyemiyorum hastaneye gideyim mi