Benimki de kaka tutuyor,dulcosoft veriyorum kabiz olmasin diye.bugun ayakta aglaya ağlaya kuloduna yaptirttim.butun gunu aglamakla ve kucagina al beni demekle gecti.bu arada bezi istese donecektim,cisi coktan hallettik kaka nolcak boyle bilmiyorum.oyun terapisi düşünmeye basladim.sinirlerim bozuk artik