Dileksadan Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük kundağı bırakmak istiyorum ama nasıl bırakıcam bana fikir verir mısınız? Kundak olmadan uyuttugumda sallamayı bıraktığım an uyaniyor artık birakmamda lazım yardimci olur musunuz?
Azraada58 Dileksadan nezaman bebişin istenezse ozaman bırakıyosun ben 3 bucuk aylıkken kullanmadım daha cünkü kollarını artık cıkartıyordu kolayca ozaman bıraktım 2 3 gün zor oldu ama alıştı
Caglarass Dileksadan Bende bekliyim burada. 6 aylık olacak hala kundaksiz uyutmayı beceremedim, o da kundaksiz uyumayı beceremedi yuvarlanıp gidiyoruz 😂
siyah3430 Dileksadan ben eline kundak yaptığım örtüyü tutturdum bıraktı. Uyku arkadaşı niyetiyle onu tutup uyuyor
Dileksadan Azraada58 mesela uyanirken kollarini cikarmak için çok ugrasiyo ve sonunda çıkarmış oluyo ama gece kundak yapicagim zaman kesinlikle itiraz etmiyo uslu uslu durup uyuyo sence artık istiyo mu istemiyo mu
Dileksadan Azraada58 birakmak istememde ki en büyük etken aslında gece döner nefessiz kalır diye korkuyorum artık buyuyo hergun hareketleri farklılık gösteriyo
Dileksadan Aaysenurrrrr birakmak istememde ki en büyük etken aslında gece döner nefessiz kalır diye korkuyorum artık buyuyo hergun hareketleri farklılık gösteriyo
Aaysenurrrrr Dileksadan anladım bizde 5 aylik olduk hala birakmadik çünkü ellerini hareket ettirdikce kendini uyandiriyor. Mecbur sürekli kalkip kontrol ediyorum
Dileksadan Aaysenurrrrr 5 aylık bebek dönmeye baslamis oluyo mu peki? Ben bu gece 1 kolunu disarda şeklinde kundakladim biraz zor uykuya daldi ama şuan uyuyo bir kac gun bu şekilde gitmeyi düşünüyorum sonrada diğer kolunu cikarip en sondada tamamen kundagi bırakmayı planlıyorum
Dileksadan Caglarass kundak cok iyi birsey gece uykusu cok guzel oluyo ama bırakma konusuna gelince eziyet🤣
Aaysenurrrrr Dileksadan her bebek farklidir biz daha tam donemiyoruz yarim dönüyor ama tam dönen bebeklerde var kundak birakmak için biraz daha erken sanirim
Dileksadan Aaysenurrrrr benim kızım şuan dönemez erken evet ama ileride hiç birakamazsak diye endiseleniyorum.
Dileksadan Norveckizi ben gündüz hiç kundaklamiyorum zaten o yüzden en uzun uykusu yarim saat bilemedin 40 dk
Aaysenurrrrr Dileksadan dediğiniz gibi yavaş yavaş deneyin bakalım inşallah olur. Allah sabir versin🙏🏻🤭
mizmizpera Dileksadan annemle teyzem 10 gün önce hallettiler kundak işini. Bi kere sabırla ayağımızda ve salıncakta salladık dönüşümlü olarak kundaksız. Taaki pes edip uykuya dalana kadar. Size de bi yardım eden olursa bırakır diye düşünüyorum. 2-3 günde unuttu kundağı şuan 3 ay 9 günlük benim oğlumda.
Aycanmbenim Dileksadan dönmeyi öğrenene kadar kundakta devam edebilirsin aslında çünkü güvende hissediyor kendini..gündüz hareketlerinden anlarsın zaten dönmeye başlayınca bıraktır yada çok sıkı yapma uykuya dalınca açıver kundağı