babymakarena Kızlar oğlunn saçını uzatan vardir mutlaka hep kestirmeye yeltendik ama hiç kıyamadık erteledik derken baya uzadı 21 aylık şuan Alıştıkça kestirmek zor geliyor😂
findiginannesi_ babymakarena Teyzemin kızının saçı sa sarıydı doğuştan bi kesti kahvenrengiye döndü saç sadece ön tarafına var biraz birde aralarında
AnnaKurt babymakarena Her hafta aynı kavgayı veriyoruz eşimle 😂 kıyamıyorum yook kestirmicem bizimkinin de böyle 😢