Kizlar sizde yadırgamayın beni lütfen zaten o kadar üzüldüm ki. Oğlumun arabasi travel sistem ağır arabalardan 3 gün önce eşimle 7 yaşındaki oğlum ve 2 aylık bebegimle sahile gittik. Eşimle büyük oğlum ayaklarını denize sokmaya indiler 1 buçuk metrelik bi yerden atlayıp öyle denize iniliyor. Bizde arabayla bebegimle yukarda kaldik. Ama aşağı indigin gibi denize girilmiyo yani bir 5 metre kadar gidiyosun. Neyse bende 2 dkkaligina bebeğimi bırakıp esimin yanına indim. Normalde bebek arabasi düz bi yerde ve kenara yakın bi yerde değil yani ilerleyip düşmesi imkansız gibi bişeydi. Sanırım rüzgar itmiş bende freni çekmeyi unutmusum. Araba benim arkandan kayıp o 1 buçuk metrelik yerden öne doğru düştü. Hemen gittim kucağıma aldim yavrumu ama yüzünü cevirmeden önce dedim ki kesin yüzü kan revan içindedir 😭 baktim hiçbişey yoktu melekler korudu yavrumu ama ben koruyamadım 😭 o kadar çok ağladı ki. Tabi hemen acile gittik. El kadar yavrum tomografi çekildi benim yüzümden. Emziriyorum diye beni almadılar ama O aldı küçücük yavrum. Şükür bisey çıkmadı ama ömrümde 10 yıl gitti sanki. Kendimi öyle sorguladım ki 2 cocuk annesiyim ama ben anne olmayı haketmiyorum diye. Siz siz olun dikkatli olun kizlar denize yakın olsak denize de düşebilirdi yavrum . Ben kenarda bırakmadım ama rüzgardan dolayi ilerleyip gidebilirdi. Her zaman freni indirirdim nasıl böyle bi hata yaptim hâlâ inanamıyorum