Oglummmmb Kızlar ilik kaynattım. Yenı kapttım altını soğuması biraz geç olcak. O öyle dışarda kalsa düdüklünün içinde sorun olur mu? İlla buzlugamı atmam gerekiyor
Annebusra25 Oglummmmb zarar görmez sabaha kadar soğur sizde onu bir güzel süzgeçten geçirir buzluğa yerleştirirsiniz
Elfgrn Oglummmmb posttaki sağ altta üç noktadan bildirmeniz gerekmektedir silme işlemi bu şekilde oluyor sadece 🌸