Merhaba güzel anneler :)
Ben 36 gün önce sezeryan doğum yaptım. Kanamam 10 gün kadar sürdü, sonrasında en ufak bir akıntı dahi gelmedi. Fakat bugün tekrardan kanama başladı, önce azdı sonra yoğunlaştı. Bildiğiniz adet kanaması gibi. Bende adet görmeye başladığımı düşündüm, var mı aranızda bu kadar erken adet gören? Yani olabilir mi ki? henüz 40 ım dolmadı 🫠