expelliarmus sağlık ocağı 9.ayda dedi bize de ama zor geçti bizim için. Erkendi bence gerek yok pişman olduk. Doktorumuz 1 yaş da öneriyoruz her şeye tam bakılması için dedi. Keşke hemen gitmeseydim şimdi 2.kez yapılmak zorunda eksikler varmış. Sağlık ocağı demedi bile.