Fadime5 Mayazim şuan 4 aylık ben sadece mama veriyorum mamadan sonra küçük kaşıkla 1 veya 2 kaşık veriyorum her mamadan sonra
Linaamom Mayazim bunda benim de kafam çok karışıktı doktora sordum anne sütü alıyorsa gerek yok eğer mama içiyorsa az verebilirsin dedi çay kaşığıyla. Zaten mideleri çok küçük fazla vermeye gerek yok
Neslihan-55 Mayazim anne sütü alan bebeğe su verilmez dedi doktorumuz mamayla besleniyorsa hep verin içerse içsin ama zorlamayın demişti
Alparslan616161 Mayazim sadece mamayla beslendiği için ebe 1 günde yarım çay bardağı ver dedi onun dışına çıkma dedi ama emziriyorsn verme dedi çünkü emzirirken ön süt su gibi geliyor son süt koyu geliyor.
Fadime5 Mayazim ya bazi doktorlar verin diyor bazıları bulunduğu ortamı serin tutun yeterli diyor ne yapacağımı şaşırdım az az veriyorum bende
Durununannesi46 Mayazim doktorumuz 6 aydan önce verme dedi ama ben veriyorum hava çok sıcak. Birkaç çay kaşığı veriyorum. Suyun ne zararı olacak. 3 ay 24 günlüğüz
aselinannesiiiiiiii Essare yavaş yavaş alıştırman lazım işte 1 2 çay kaşığı sadece her gün bu şekilde verirsen alışır diye düşünüyorum 7 aya yaklaştık biz suyu çok güzel içebiliyor